Een zij-instromer mag niet dwarsliggen

Het onderwijs is een verrotte zaak
Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Kuijk
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Een zij-instromer mag niet dwarsliggen

Post by Kuijk » Fri Mar 10, 2017 12:27 pm

Google had de indruk dat mijn site gehackt was (dat was weliswaar flauwekul, maar dat is een heel ander verhaal) en daarom heb ik besloten hem grondig onder handen te nemen. Daarbij kwam ik Een zij-instromer mag niet dwarsliggen tegen, waarin ik mijn boek, Een zij-instromer mag niet dwarsliggen, aankondig. Dat was in november 2012 en het boek is er nooit gekomen doordat ik wel iets beters te doen had dan het te schrijven.

De stelling geldt overigens nog steeds. Dat dan weer wel.
zijinstromer.jpg
zijinstromer.jpg (151.39 KiB) Viewed 1115 times

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Return to “Onderwijs”