Ik denk zomaar dat Ziyech het niet gaat redden bij Ajax omdat hij een arrogante lul is

Post Reply
Cpt. Iglo

Ik denk zomaar dat Ziyech het niet gaat redden bij Ajax omdat hij een arrogante lul is

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 31, 2016 10:05 am

Ik denk zomaar dat Ziyech het niet gaat redden bij Ajax omdat hij een arrogante lul is. Ik ken hem niet persoonlijk, maar dat weerhoudt mij er niet van die indruk te hebben.

Cpt. Iglo

Re: Ik denk zomaar dat Ziyech het niet gaat redden bij Ajax omdat hij een arrogante lul is

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 31, 2016 10:35 am

Cpt. Iglo wrote:Ik denk zomaar dat Ziyech het niet gaat redden bij Ajax omdat hij een arrogante lul is. Ik ken hem niet persoonlijk, maar dat weerhoudt mij er niet van die indruk te hebben.

Cpt. Iglo

Re: Ik denk zomaar dat Ziyech het niet gaat redden bij Ajax omdat hij een arrogante lul is

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 31, 2016 10:37 am

Cpt. Iglo wrote:
Cpt. Iglo wrote:Ik denk zomaar dat Ziyech het niet gaat redden bij Ajax omdat hij een arrogante lul is. Ik ken hem niet persoonlijk, maar dat weerhoudt mij er niet van die indruk te hebben.
Op zich wel, maar hij is zelfs voor Ajax té arrogant. Zou me nix verbazen als hij op de training al kreupel geschopt wordt.

Post Reply

Return to “Spelers”