Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt

Post Reply
Stommeling Jones

Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt

Post by Stommeling Jones » Sun Feb 26, 2017 10:16 am

Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt.

Stommeling Jones

Re: Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt

Post by Stommeling Jones » Sun Feb 26, 2017 11:55 am

Stommeling Jones wrote:Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt.

Stommeling Jones

Re: Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt

Post by Stommeling Jones » Sun Feb 26, 2017 12:01 pm

Stommeling Jones wrote:
Stommeling Jones wrote:Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt.

Stommeling Jones

Post by Stommeling Jones » Sun Feb 26, 2017 4:03 pm

Stommeling Jones wrote:
Stommeling Jones wrote:

Post Reply

Return to “Partijen”