Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt
-
Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt
Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt.
-
Re: Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt
Stommeling Jones wrote:Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt.
@DGNeree wrote:Mensen die zo denken zijn volkomen verknipt.
-
Re: Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt
Stommeling Jones wrote:Stommeling Jones wrote:Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt.@DGNeree wrote:Mensen die zo denken zijn volkomen verknipt.
-
Stommeling Jones wrote:Stommeling Jones wrote:Stommeling Jones wrote:Tot mijn verbijstering overweeg ik VVD te gaan stemmen, om zeker te weten dat de PVV niet de grootste wordt.@DGNeree wrote:Mensen die zo denken zijn volkomen verknipt.
@DGNeree wrote:Wat is dat nou voor vraag man? Noem je mij verknipt?
-
Stommeling Jones wrote:Stommeling Jones wrote:Stommeling Jones wrote:@DGNeree wrote:Wat is dat nou voor vraag man? Noem je mij verknipt?
-