Pim Fortuyn was een waardeloze relnicht die helaas zijn eigen partij niet de grond in heeft kunnen rijden

Politiek? Wat valt daar nou over te discussiëren?
Post Reply
Cpt. Iglo

Pim Fortuyn was een waardeloze relnicht die helaas zijn eigen partij niet de grond in heeft kunnen rijden

Post by Cpt. Iglo » Tue Jul 12, 2016 8:27 am

Pim Fortuyn was een waardeloze relnicht die helaas zijn eigen partij niet de grond in heeft kunnen rijden.

Cpt. Iglo

Pim Fortuyn mag een waardeloze relnicht geweest zijn, hij had wel goed door hoe vreselijk dom het Nederlandse volk is

Post by Cpt. Iglo » Mon Jul 25, 2016 9:11 am

Pim Fortuyn mag een waardeloze relnicht geweest zijn, hij had wel goed door hoe vreselijk dom het Nederlandse volk is

Cpt. Iglo

Als ik het goed onthouden heb, was Pim Fortuyn geen echte Nazi. Veel van zijn huidige fans zijn dat wel

Post by Cpt. Iglo » Mon Jul 25, 2016 10:13 am

Op Twitter kwam ik terecht in een discussie met iemand die zich Jan Mark v d Dongen noemt, twitteraccount @capellawega. Deze persoon bleek een fan van Pim Fortuyn en kon er niet tegen dat ik Pim Fortuyn een waardeloze kale relnicht noemde, wat heel vreemd is, daar dat toch echt precies is wat Pim Fortuyn was. In ieder geval heb ik eens wat twiets van die v d Dongen bekeken en mijn conclusie is dat we hier te maken hebben met een naar persoon en een onvervalste Nazi. Voorbeeldje:

Stommeling Jones

Als je Pim Fortuyn een relnicht noemt, wat hij was, worden zijn aanhangers boos. Volkomen ten onrechte

Post by Stommeling Jones » Fri Feb 03, 2017 11:20 pm

Als je Pim Fortuyn een relnicht noemt, wat hij was, worden zijn aanhangers boos. Volkomen ten onrechte.

Post Reply

Return to “Politiek”