Peter Breedveld en Hassnae Bouazza zijn heel sneu

Peter Breedveld is de Twitternazi die de directe aanleiding was voor het opzetten van dit forum.
Cpt. Iglo

Re: Peter Breedveld en Hassnae Bouazza zijn heel sneu

Post by Cpt. Iglo » Tue Nov 15, 2016 3:31 pm

Pasatiempos wrote:Hassnae Bouazza van de kokenophogehakkenrubriek Aicha Qandisha is bezig haar geliefde, een zekere Peter Breedveld, hoofdredacteur van het prijsloze ophefjesblog Frontaal Naakt subtiel te manen niet zo klakkeloos uit het Engels te vertalen als hij zich weer eens ergens over opwindt, getuige deze tegen niemand in het bijzonder, maar stiekum toch tegen Peter 'ik ken het Engels van horen zeggen en ik vertaal het zonder woordenboek' Breedveld gerichte twiet:
Dat 'vrouw van kleur' is echt zo achterlijk.. Put gewoon eens uit je eigen taal in plaats van hersenloos uit het Engels te kopiëren.
Ik weet wel dat hersenloos een echt Nederlands woord is met een tamelijk lange gebruiksgeschiedenis, maar waarom overvalt mij nu juist bij Hassnae het gevoel dat het hier een vertaling van brainless betreft?

Bron: https://twitter.com/AichaQandisha/statu ... 7897816064
Je kunt je afvragen of Haatsnee een van Breedbek's bruinhemden is of andersom. Niet dat het veel uitmaakt, want ze zijn allebei antisemitische islamofascisten van het goorste water.

Pasatiempos

Re: Peter Breedveld en Hassnae Bouazza zijn heel sneu

Post by Pasatiempos » Mon Apr 10, 2017 9:58 pm

En op 9 april 2017 (gisteren dus) schreef Aicha Qandisha, van wie iedereen weet dat Aicha een nom de plume is van Hassnae Bouazza:
Haha, ja, mensen, een eigen zender, dat is toch pinda's.
Zie: https://twitter.com/AichaQandisha/statu ... 5050671104

Nou, dat van die pinda's is vast niet ontleend aan de rijke Berberse taalschat.
"Tijd vormt de basis voor elke relatie." - W.F. Hermans

Post Reply

Return to “Peter Breedveld en de Twitternazis”