Het blijft jammer dat @FrontaalNaakt zijn zelfmoordplannen nooit heeft uitgevoerd

Peter Breedveld is de Twitternazi die de directe aanleiding was voor het opzetten van dit forum.
Post Reply
Mohammed X

Het blijft jammer dat @FrontaalNaakt zijn zelfmoordplannen nooit heeft uitgevoerd

Post by Mohammed X » Sun Apr 09, 2017 9:51 am

Het blijft jammer dat @FrontaalNaakt zijn zelfmoordplannen nooit heeft uitgevoerd. Nou ja, plannen: het was van meet af aan duidelijk dat hij alleen om aandacht liep te zeuren, niet waar?
Maar Peter ‘ik ben nu eenmaal niet zo daadkrachtig’ Breedveld voegt nooit de daad bij het woord, dus ook in dit geval niet. Hij gaat liever een potje zitten janken.

“Elke morgen, waarop ik ontwaakte, greep de waanzin me weer bij de strot.“

Neen, eerlijk?

“Baalde ik dat ik niet was doodgegaan in mijn slaap.“

Hij is vermoedelijk niet de enige die daarvan baalde.

“Ik wilde ophouden met bestaan.“

Heeft nix geholpen.

“Ik heb zelfs zelfmoord overwogen.“

Maar niet uitgevoerd. Waarom niet? Als er technische problemen waren, had hij vast wel mensen kunnen vinden die hem maar wat graag wilden helpen.
(bron: De kutsmoes van Peter Breedveld)

Mohammed X

Alleen @FrontaalNaakt's depressie en zelfmoordgedachten zijn te verhelpen met een bezoekje aan de dierentuin van Tokyo

Post by Mohammed X » Sun Apr 09, 2017 9:59 am

Mohammed X wrote:
Sun Apr 09, 2017 9:51 am
Het blijft jammer dat @FrontaalNaakt zijn zelfmoordplannen nooit heeft uitgevoerd. Nou ja, plannen: het was van meet af aan duidelijk dat hij alleen om aandacht liep te zeuren, niet waar?
depressiebreedveld.png
depressiebreedveld.png (27.83 KiB) Viewed 2179 times

Post Reply

Return to “Peter Breedveld en de Twitternazis”