@SocialAsocial

Er zijn ook Turken die geen stomme Turken zijn, maar die hoeven geen eigen forum.
Post Reply
Cpt. Iglo

@SocialAsocial

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 29, 2016 8:30 am

@SocialAsocial wilde beweren dat Abou Jahjah geen antisemiet is. Toen heb ik de tijdlijn van @SocialAsocial eens bekeken en zodoende kwam ik erachter dat het een stomme Turk is, die beter naar Turkije kan vertrekken, alwaar alles beter schijnt te zijn. Volgens @SocialAsocial tenminste.

Cpt. Iglo

Re: @SocialAsocial

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 29, 2016 8:50 am

Cpt. Iglo wrote:@SocialAsocial wilde beweren dat Abou Jahjah geen antisemiet is. Toen heb ik de tijdlijn van @SocialAsocial eens bekeken en zodoende kwam ik erachter dat het een stomme Turk is, die beter naar Turkije kan vertrekken, alwaar alles beter schijnt te zijn. Volgens @SocialAsocial tenminste.

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 29, 2016 8:52 am

Cpt. Iglo wrote:@SocialAsocial wilde beweren dat Abou Jahjah geen antisemiet is. Toen heb ik de tijdlijn van @SocialAsocial eens bekeken en zodoende kwam ik erachter dat het een stomme Turk is, die beter naar Turkije kan vertrekken, alwaar alles beter schijnt te zijn. Volgens @SocialAsocial tenminste.

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 29, 2016 9:34 am

socialasocial.jpg
socialasocial.jpg (27.83 KiB) Viewed 1911 times
Als deze idioot al vijftien jaar in Turkije woont, waarom Twittert hij dan in het Nederlands en bemoeit hij zich met Nederlandse aangelegenheden? Geen idee.

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 29, 2016 9:41 am

socialasocial1.jpg
socialasocial1.jpg (40.85 KiB) Viewed 1908 times
"Het ware, lelijke gezicht van de racistische tokkie ... Geen greintje intelligentie of beschaafdheid."

Wat zou deze malloot precies bedoelen? Dat de racistische tokkie met zijn lelijke gezicht en zonder enige intelligentie of beschaafdheid Turken onderverdeeld in stomme Turken en andere Turken? Dat lijkt mij juist niet het teken van een racistische kijk op Turken. Maar goed.

Post Reply

Return to “Stomme Turken”