@LarsEijssen

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

@LarsEijssen

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 29, 2016 1:36 pm

@LarsEijssen kwam in mijn vizier toen hij naar aanleiding van de aanklacht tegen Asscher twiette:
Vanwege het willens en wetens overtreden van de wet, toch?

HIerop zei ik: Fout: vanwege het antisemitisme van de linkse extremisten van Advocatenbureau Prakken d'Oliveira.

@LarsEijssen antwoordde: Dat klinkt niet heel geloofwaardig.

Daarop zei ik: Ik heb je tijdlijn even bekeken en jij lijkt mij niet de aangewezen persoon om een oordeel te geven over geloofwaardigheid.

Dat begreep @LarsEijssen niet, wat in de lijn der verwachting lag en hij vroeg: Oja? Maak ik te weinig mensen onterecht voor antisemiet uit, ja?

Aangezien ik genoeg te doen heb (onder andere met het opstoten van dit forum in de vaart der volkeren), vond ik het wel mooi geweest: Ik ben klaar met jou. Doei.

Daar kon @LarsEijssen kennelijk niet tegen, want hij begon te schelden: Wanneer een racistische troll het met je gehad heeft:.

Mijn gedachte dat hij niet de aangewezen persoon is om een oordeel te geven over geloofwaardigheid blijft natuurlijk gewoon staan, helemaal nu ik ook nog gezien heb dat hij de volslagen malloot Joost Niemöller niet alleen rietwiet, maar nog serieusneemt ook: Wow! En dat terwijl andere vragen steeds door minimaal 20 journalisten herhaald worden... :-/

Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: @LarsEijssen

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 29, 2016 1:57 pm

@LarsEijssen wrote:Dat zal mij leren!
Dat zou zomaar kunnen: een mens is immers nooit te dom om te leren. Hoe dommer je bent, hoe langer het duurt; dat dan weer wel.

Post Reply

Return to “Idioten”