Ik heb een leuk archief met twiets over @FrontaalNaakt. Dat ga ik systematisch riesaajkelen. Dat zal hem leren

Cpt. Iglo heeft een poosje fanatiek getwiet en zijn beste twiets gearchiveerd als skriensjot.
Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

1086: @FrontaalNaakt vindt alles best, zolang hij maar niet genoemd wordt op GeenStijl

Post by Cpt. Iglo » Thu Aug 18, 2016 11:04 am

1086.jpg
1086.jpg (31.16 KiB) Viewed 1525 times

Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Ik heb een leuk archief met twiets over @FrontaalNaakt. Dat ga ik systematisch riesaajkelen. Dat zal hem leren

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 01, 2016 12:17 pm

Cpt. Iglo wrote:Ik heb een leuk archief met twiets over @FrontaalNaakt. Dat ga ik systematisch riesaajkelen. Dat zal hem leren.
Het riesaajkelen is nog niet voltooid en intussen wordt het archief nog steeds groter ook. Het is toch wat.

Post Reply

Return to “Het tweetarchief van Cpt. Iglo”