Peter ‘ik hou niet van bijnamen’ Breedveld

Peter Breedveld heeft veel bijnamen.
Hij heeft ze allemaal eerlijk verdiend.
Cpt. Iglo

Peter ‘het vleesgeworden dunning-krugereffect’ Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Wed Sep 14, 2016 3:26 pm

Peter 'dan had ik maar niet zo'n domme lul moeten wezen' Breedveld heeft ontzettend veel bijnamen en die heeft hij allemaal eerlijk verdiend. Als u er nog eentje weet die niet in onze lijst staat, horen wij dat graag. Onze lijst is te vinden in 'Peter ‘ik hou niet van bijnamen’ Breedveld'.

Peter ‘het vleesgeworden dunning-krugereffect’ Breedveld.

Pasatiempos

Re: Peter ‘ik hou niet van bijnamen’ Breedveld

Post by Pasatiempos » Thu Sep 15, 2016 9:11 pm

Peter 'ik ken het Engels van horen zeggen en ik vertaal het zonder woordenboek' Breedveld
"Tijd vormt de basis voor elke relatie." - W.F. Hermans

Cpt. Iglo

Peter 'waarom denkt iedereen dat ik gek ben?' Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Tue Sep 20, 2016 10:56 am

Stagiaire wrote:Peter 'dan had ik maar niet zo'n domme lul moeten wezen' Breedveld heeft ontzettend veel bijnamen en die heeft hij allemaal eerlijk verdiend. Als u er nog eentje weet die niet in onze lijst staat, horen wij dat graag. Onze lijst is te vinden in 'Peter ‘ik hou niet van bijnamen’ Breedveld'.
Peter 'waarom denkt iedereen dat ik gek ben?' Breedveld wrote:Die allochtonenrevolte, die gaat er komen. Want ze leren niet. Ze leren godverdomme niet.

Cpt. Iglo

Peter 'de kwaadaardige antisemitische vetbol uit Apeldoorn' Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 29, 2016 10:51 am

Stagiaire wrote:Peter 'dan had ik maar niet zo'n domme lul moeten wezen' Breedveld heeft ontzettend veel bijnamen en die heeft hij allemaal eerlijk verdiend. Als u er nog eentje weet die niet in onze lijst staat, horen wij dat graag. Onze lijst is te vinden in 'Peter ‘ik hou niet van bijnamen’ Breedveld'.
Peter 'de kwaadaardige antisemitische vetbol uit Apeldoorn' Breedveld, hier op de foto met Hassnae 'de kwaadaardige antisemitische vetbol van Marokkaanse afkomst' Bouazza.
lelijkstel.jpeg
lelijkstel.jpeg (56.09 KiB) Viewed 3565 times

Cpt. Iglo

Peter 'mijn definitie van normaal deugt omdat hij van mij is' Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Sat Oct 01, 2016 11:27 am

Peter 'mijn definitie van normaal deugt omdat hij van mij is' Breedveld wrote:Voor dit soort mensen hadden wij, normale Leidse studenten, niets dan diepe minachting.

Cpt. Iglo

Peter 'als ik het niet rietwiet doet niemand het' Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Mon Oct 03, 2016 1:37 pm

Cpt. Iglo wrote:Peter 'dan had ik maar niet zo'n domme lul moeten wezen' Breedveld heeft ontzettend veel bijnamen en die heeft hij allemaal eerlijk verdiend. Als u er nog eentje weet die niet in onze lijst staat, horen wij dat graag. Onze lijst is te vinden in 'Peter ‘ik hou niet van bijnamen’ Breedveld'.

Cpt. Iglo

Peter 'Ans Aarsema is Jan Bennink omdat ik het zeg' Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Thu Oct 06, 2016 12:39 pm

Cpt. Iglo wrote:Peter 'dan had ik maar niet zo'n domme lul moeten wezen' Breedveld heeft ontzettend veel bijnamen en die heeft hij allemaal eerlijk verdiend. Als u er nog eentje weet die niet in onze lijst staat, horen wij dat graag. Onze lijst is te vinden in 'Peter ‘ik hou niet van bijnamen’ Breedveld'.

Cpt. Iglo

Peter 'ik heb een geheugen als een ijzeren vergiet' Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Fri Oct 07, 2016 8:18 am

Peter 'ik heb een geheugen als een ijzeren vergiet' Breedveld wrote:Er is toch een klassieke uitspraak van Cruijff? Iets van 'pas als je het weet, ga je het zien' of zo.

Cpt. Iglo

Peter 'de gefleste geest' Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Fri Oct 07, 2016 12:55 pm

Cpt. Iglo

Peter 'de zelfbenoemde mediawaakhond' Breedveld

Post by Cpt. Iglo » Fri Oct 07, 2016 1:05 pm

Cpt. Iglo wrote:Bij de NOS schrijven ze niet altijd wat ze van Peter 'de zelfbenoemde mediawaakhond' Breedveld moeten schrijven, dus die staan ook op zijn lijstje.
Peter 'de zelfbenoemde mediawaakhond' Breedveld wrote:Jullie deugen gewoon niet, NOS. Enge racisten.

Post Reply

Return to “De bijnamen van Peter Breedveld”