Voor het overige ben ik van mening dat @VUAmsterdam schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt moet ontslaan

Cpt. Iglo

Re: Voor het overige ben ik van mening dat @VUAmsterdam schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt moet ontslaan

Post by Cpt. Iglo » Wed Sep 14, 2016 6:36 am

Ook niet slim is dat hij in zijn narcistische zucht tot provocatie steeds de verkeerde extremisten zoekt om op een voetstuk te plaatsen, tot voorbeeld te nemen of achteraan te hollen. Vroeg of laat kost hem dat zijn baan en dat is dan helemaal zijn eigen schuld.

Cpt. Iglo

Re: Voor het overige ben ik van mening dat @VUAmsterdam schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt moet ontslaan

Post by Cpt. Iglo » Wed Sep 14, 2016 12:56 pm

Cpt. Iglo wrote:En dat blijf ik vinden tot ze hem ontslagen hebben. Dus blijf ik het zeggen ook.
En als ze hem op grond van zijn gekte niet mogen ontslaan, moeten ze hem met ziekteverlof sturen. Daar.

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 15, 2016 7:17 am

Een schoolkrantredacteur mag geen activist zijn en een activist mag geen schoolkrantredacteur zijn. Ook om die reden moet de VU jihadpromotor Peter Breedveld de laan uitsturen.

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Sat Oct 22, 2016 3:49 pm

Cpt. Iglo wrote:Een schoolkrantredacteur mag geen activist zijn en een activist mag geen schoolkrantredacteur zijn. Ook om die reden moet de VU jihadpromotor Peter Breedveld de laan uitsturen.
Iedere dag de hele dag twitteren in de baas zijn tijd, de malloot

Cpt. Iglo

Re: De @VUAmsterdam moet schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij niet hard genoeg werkt. Simpel

Post by Cpt. Iglo » Mon Nov 07, 2016 9:36 am

Cpt. Iglo wrote:De @VUAmsterdam moet schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij niet hard genoeg werkt. Simpel.
Merkwaardigerwijs denkt de @VUAmsterdam daar anders over.

Cpt. Iglo

Re: De @VUAmsterdam moet schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij zijn werkgever in diskrediet brengt

Post by Cpt. Iglo » Mon Nov 07, 2016 9:38 am

Cpt. Iglo wrote:De @VUAmsterdam moet schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij zijn werkgever in diskrediet brengt
De @VUAmsterdam ziet dat kennelijk anders.

Cpt. Iglo

Re: Voor de @VUAmsterdam is een kwaadaardige mongool zijn geen ontslaggrond. Die @FrontaalNaakt boft toch maar

Post by Cpt. Iglo » Mon Nov 07, 2016 9:38 am

Cpt. Iglo wrote:Voor de @VUAmsterdam is een kwaadaardige mongool zijn geen ontslaggrond. Die @FrontaalNaakt boft toch maar.
Raar maar waar.

Cpt. Iglo

Re: Twitternazi @FrontaalNaakt wordt nog steeds gesteund door de @VUAmsterdam

Post by Cpt. Iglo » Mon Nov 07, 2016 9:39 am

Cpt. Iglo wrote:Twitternazi @FrontaalNaakt wordt nog steeds gesteund door de @VUAmsterdam.
Waarom, in vredesnaam?

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Mon Nov 07, 2016 9:40 am

Cpt. Iglo wrote:En dat blijf ik vinden tot ze hem ontslagen hebben. Dus blijf ik het zeggen ook.
En ik herhaal het ook. Daar.

Stommeling Jones

Post by Stommeling Jones » Sun Nov 13, 2016 10:42 pm

Cpt. Iglo wrote:
En ik herhaal het ook. Daar.
En als hij het niet doet, doe ik het wel. Doe het ook.

Post Reply

Return to “Opinieleiderscafé”