Zolang antisemieten als @FrontaalNaakt zich nog opgejaagd voelen is er nog hoop voor Nederland

Antisemitisme is ook antisemitisme als je probeert het te verkopen als antizionisme
Post Reply
Cpt. Iglo

Zolang antisemieten als @FrontaalNaakt zich nog opgejaagd voelen is er nog hoop voor Nederland

Post by Cpt. Iglo » Tue Aug 02, 2016 10:01 am

antisemiet.jpeg
antisemiet.jpeg (77.77 KiB) Viewed 3663 times

Cpt. Iglo

Als je de tijdlijn van antisemiet @FrontaalNaakt bekijkt, heeft @Twitter er meteen nog vier in de aanbieding

Post by Cpt. Iglo » Tue Aug 02, 2016 12:32 pm

antisemiet1.jpeg
antisemiet1.jpeg (13.21 KiB) Viewed 3633 times

Cpt. Iglo

Antisemiet @FrontaalNaakt heeft mij al een poosje niet meer uitgenodigd. Zou hij bang zijn?

Post by Cpt. Iglo » Tue Aug 02, 2016 9:25 pm

Antisemiet @FrontaalNaakt heeft mij in het verleden een paar keer uitgenodigd om hem "in zijn gezicht" een antisemiet te komen noemen. Ondanks mijn herhaald verzoek heeft hij echter nooit een plaats en tijd voor onze ontmoeting willen noemen. Inmiddels heeft hij zijn uitnodiging al tamelijk lang niet meer herhaald. Zou hij bang zijn? Vast wel.

Cpt. Iglo

Iedereen spant samen tegen antisemiet @FrontaalNaakt. Dat is toch zielig?

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 03, 2016 9:32 am

Iedereen spant samen tegen antisemiet @FrontaalNaakt. Dat is toch zielig? Het is ook niet waar. Hij denkt het alleen maar.

Cpt. Iglo

Re: Antisemiet @FrontaalNaakt heeft mij al een poosje niet meer uitgenodigd. Zou hij bang zijn?

Post by Cpt. Iglo » Tue Sep 13, 2016 2:49 pm

Cpt. Iglo wrote:Antisemiet @FrontaalNaakt heeft mij in het verleden een paar keer uitgenodigd om hem "in zijn gezicht" een antisemiet te komen noemen. Ondanks mijn herhaald verzoek heeft hij echter nooit een plaats en tijd voor onze ontmoeting willen noemen. Inmiddels heeft hij zijn uitnodiging al tamelijk lang niet meer herhaald. Zou hij bang zijn? Vast wel.
Ook in deze stroom twiets roept de lafbek weer ergens dat iemand hem iets persoonlijk moet komen vertellen. Altijd hetzelfde.

Post Reply

Return to “Antisemitisme”