Belachelijke twitterfeministe: @Justinedus

Feminisme is een isme en daarom alleen al deugt het niet. Maar er is meer.
Post Reply
Cpt. Iglo

Belachelijke twitterfeministe: @Justinedus

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 31, 2016 1:49 pm

Twitterfeministe @Justinedus hoort bij de webzijde Stellingdames.nl.

In Over ons lees ik:
In de zomer van 2015 sloten wij, twee beruchte twitterfeministen, een pact om beeldvorming omtrent feminisme te verbeteren en een fris nieuw platform te stichten. Wie zijn wij en waar zijn we mee bezig?
Welnu, wie de dames zijn en waar ze mee bezig denken te zijn, boeit niet: zij zijn femistes en derhalve gediskwalificeerd.

Cpt. Iglo

Re: Belachelijke twitterfeministe: @Justinedus

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 31, 2016 3:37 pm

Cpt. Iglo wrote:Twitterfeministe @Justinedus hoort bij de webzijde Stellingdames.nl.

In Over ons lees ik:
In de zomer van 2015 sloten wij, twee beruchte twitterfeministen, een pact om beeldvorming omtrent feminisme te verbeteren en een fris nieuw platform te stichten. Wie zijn wij en waar zijn we mee bezig?
Welnu, wie de dames zijn en waar ze mee bezig denken te zijn, boeit niet: zij zijn femistes en derhalve gediskwalificeerd.
De belachelijke @Justinedus heeft gemerkt dat zij hier genoemd is en heeft gereageerd zoals te verwachten viel: Ik ben geblokt en ze wijdt er een twiet aan:
belachelijkefeministe.jpeg
belachelijkefeministe.jpeg (64.63 KiB) Viewed 2555 times

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 31, 2016 3:39 pm

Cpt. Iglo wrote:De belachelijke @Justinedus heeft gemerkt dat zij hier genoemd is en heeft gereageerd zoals te verwachten viel: Ik ben geblokt en ze wijdt er een twiet aan
En natuurlijk zijn haar belachelijke vriendjes er als de kippen bij om haar te steunen:
belachelijkefeministe1.jpeg
belachelijkefeministe1.jpeg (14.75 KiB) Viewed 2554 times

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 31, 2016 3:45 pm

Cpt. Iglo wrote:
Cpt. Iglo wrote:De belachelijke @Justinedus heeft gemerkt dat zij hier genoemd is en heeft gereageerd zoals te verwachten viel: Ik ben geblokt en ze wijdt er een twiet aan
En natuurlijk zijn haar belachelijke vriendjes er als de kippen bij om haar te steunen:

belachelijkefeministe1.jpeg
Welnu: ik kan u zeggen dat Ans Aarsema hier nix mee te maken heeft. Verder windt men zich erover op dat ik hier zo'n beetje in mijn eentje mijn eigen forum volschrijf en men noemt mij zelfs geobsedeerd, terwijl er toch een heel logische verklaring voor is: omdat Twitternazi Peter Breedveld, alias @FrontaalNaakt, en zijn bruinhemden er een paar keer in geslaagd zijn ondergetekende en Opinieleiders.nl van Twitter afgeschopt te krijgen, plaats ik mijn twiets eerst hier. Dit heeft als bijkomende voordelen dat ze meteen systematisch gearchiveerd zijn en dat de moddereter van dit forum (voorlopig is dat onze stagiaire) de enige is die er iets over te zeggen heeft en dat stomme Twitter niet.

En je hoeft je niet te beperken tot 140 tekens.

Post Reply

Return to “Feminisme”