@LoorSchrijft

Post Reply
Cpt. Iglo

@LoorSchrijft

Post by Cpt. Iglo » Tue Aug 23, 2016 10:57 am

Peter Breedveld alias @FrontaalNaakt was bevriend met Laurence Blik, maar er is iets voorgevallen waardoor de vriendschap omsloeg in het tegendeel. Peter Breedveld en zijn kwaadaardige muze Hassnae Bouazza, alias @Hassnae, gaan sindsdien op vreselijke wijze tekeer tegen Laurence Blik, alias Loor, alias @LoorSchrijft, hetgeen ze een leuk stukje heeft opgeleverd van de hand van Elma Drayer, een stukje waar ze nooit meer overheen zullen komen, omdat ze daarin te kakken werden gezet als de antisemieten die ze zijn. In de optiek van het monster Breedveldbouazza is alles de schuld van Laurence Blik en Elma Drayer, want de hand in eigen boezem steken is teveel gevraagd.

Cpt. Iglo

Re: @LoorSchrijft

Post by Cpt. Iglo » Tue Aug 23, 2016 10:57 am

Cpt. Iglo wrote:Peter Breedveld alias @FrontaalNaakt was bevriend met Laurence Blik, maar er is iets voorgevallen waardoor de vriendschap omsloeg in het tegendeel. Peter Breedveld en zijn kwaadaardige muze Hassnae Bouazza, alias @Hassnae, gaan sindsdien op vreselijke wijze tekeer tegen Laurence Blik, alias Loor, alias @LoorSchrijft, hetgeen ze een leuk stukje heeft opgeleverd van de hand van Elma Drayer, een stukje waar ze nooit meer overheen zullen komen, omdat ze daarin te kakken werden gezet als de antisemieten die ze zijn. In de optiek van het monster Breedveldbouazza is alles de schuld van Laurence Blik en Elma Drayer, want de hand in eigen boezem steken is teveel gevraagd.
smerigestreek.jpeg
smerigestreek.jpeg (12.34 KiB) Viewed 1442 times

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Tue Aug 23, 2016 11:40 am

Cpt. Iglo wrote:Peter Breedveld alias @FrontaalNaakt was bevriend met Laurence Blik, maar er is iets voorgevallen waardoor de vriendschap omsloeg in het tegendeel. Peter Breedveld en zijn kwaadaardige muze Hassnae Bouazza, alias @Hassnae, gaan sindsdien op vreselijke wijze tekeer tegen Laurence Blik, alias Loor, alias @LoorSchrijft, hetgeen ze een leuk stukje heeft opgeleverd van de hand van Elma Drayer, een stukje waar ze nooit meer overheen zullen komen, omdat ze daarin te kakken werden gezet als de antisemieten die ze zijn. In de optiek van het monster Breedveldbouazza is alles de schuld van Laurence Blik en Elma Drayer, want de hand in eigen boezem steken is teveel gevraagd.
144.jpg
144.jpg (41.02 KiB) Viewed 1398 times

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Mon Oct 24, 2016 10:44 am

Peter Breedveld is een eenvoudige boerelul uit Apeldoorn die na de moord op Theo van Gogh heel even werd aangezien voor iemand die iets te zeggen zou kunnen hebben. Dat smaakte naar meer, met als gevolg dat hij zich ontwikkeld heeft tot een volslagen richtingloze schreeuwer, die alles doet voor een beetje aandacht. Als zelfs de fanatiekste Breedveldwotsjers hem linx laten liggen, gaat hij om aandacht bedelen. In dit geval met behulp van sokpop en stalker @MGoedBlick.
aandachtshoer3.jpg
aandachtshoer3.jpg (38.4 KiB) Viewed 1332 times

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Mon Oct 24, 2016 11:15 pm

Ik ken Laurence Blik niet, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ze een stuk aantrekkelijker is dan Hassnae Bouazza, al was het maar omdat ik dingen uit mijn afvoerputje gevist heb die aantrekkelijker zijn dan Hassnae Bouazza. Derhalve geloof ik nooit dat Peter Breedveld in de positie heeft verkeerd dat hij Laurence Blik kon afwijzen en denk ik wel degelijk dat hij gewoon een blauwtje gelopen heeft, waar hij nog steeds niet overheen is. Heel sneu.
hijheefteenblauwtjegelopendesneuneus.jpg
hijheefteenblauwtjegelopendesneuneus.jpg (24.27 KiB) Viewed 1298 times
lelijkstel.jpeg
lelijkstel.jpeg (56.09 KiB) Viewed 1298 times

Post Reply

Return to “@FrontaalNaakt's slachtoffers”