Hij is paranoïde
Re: Hij is paranoïde
Deze houden we er in:
Doordat Peter Breedveld paranoïde is, ziet hij overal vijanden, want dat hoort zo. Merkwaardigerwijze heeft hij echter nog steeds niet begrepen dat hij zijn eigen grootste vijand is en dat verder alleen Ans Aarsema en uw captain zich nog enigszins met hem bezighouden.
Cpt. Iglo wrote:Doordat Peter Breedveld paranoïde is, ziet hij overal vijanden, want dat hoort zo. Merkwaardigerwijze heeft hij echter nog steeds niet begrepen dat hij zijn eigen grootste vijand is en dat verder alleen Ans Aarsema en uw captain zich nog enigszins met hem bezighouden.
Peter Breedveld wrote:Ja, moet je zien wat Breedveld schrijft! Knokploegen van De Vlieger zijn onderweg!
Cpt. Iglo wrote:Doordat Peter Breedveld paranoïde is, ziet hij overal vijanden, want dat hoort zo. Merkwaardigerwijze heeft hij echter nog steeds niet begrepen dat hij zijn eigen grootste vijand is en dat verder alleen Ans Aarsema en uw captain zich nog enigszins met hem bezighouden.
Peter 'iedereen is tegen me' Breedveld wrote:Wat klopt er dan niet? En waarom zit je altijd achter mijn rug om over me te lullen? Waarom ben je zo godvergeten a…
Cpt. Iglo wrote:Wierd Duk is een idioot, maar Peter Breedveld, alias @FrontaalNaakt, is minstens even geschift. Ze zouden allebei moeten worden opgesloten.
Peter 'de man van wartaal' Breedveld wrote:Heb je kritiek op Wierd Duk, dan mag je geen werk hebben, geen vrienden, geen leven. Dan moet je kapot.
Peter 'ik kan nog geeneens een overtuigend boodschappenlijstje schrijven' Breedveld wrote:Zou ik zoiets schrijven, stonden alle journalisten weer om mijn ontslag te brullen.