Ik denk niet dat ik de wijsheid in pacht heb, ik weet het zeker

Peter Breedveld heeft geen gevoel voor humor en maakt dus veel niet als zodanig bedoelde grappen.
Als hij iets wel als een grap bedoelt, gaat hij altijd plat op zijn gezicht.
Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Ik denk niet dat ik de wijsheid in pacht heb, ik weet het zeker

Post by Cpt. Iglo » Sat Jan 30, 2016 10:55 am

Ja, ik bedoel met argumenten dat ik de wijsheid in pacht heb, Dag.
https://twitter.com/FrontaalNaakt/statu ... 5316232192
Aldus Peter 'ik zou een goed argument nog niet herkennen als ik erover struikelde' Breedveld.

Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Ik denk niet dat ik de wijsheid in pacht heb, ik weet het zeker

Post by Cpt. Iglo » Sun Mar 06, 2016 2:22 pm

Waarom wordt er nog steeds geluisterd naar types als Sywert en Baudet? Is domme ongeïnformeerdheid verslavend of zo?

https://twitter.com/Luckqs/status/706482083980558336
Peter Breedveld besteedt wekelijks vele uren aan het bekijken, serieusnemen en bekritiseren van praatprogramma's op de staatsomroep. Waarschijnlijk daardoor denkt hij dat iedereen weet wie Sywert en Baudet zijn en dat iedereen die lui ook nog net zo serieusneemt als hij dat doet. Dat is een misvatting. De fout zit hem erin dat Peter Breedveld televisiekijken aanziet voor iets anders dan "domme ongeïnformeerdheid", terwijl televisie per definitie niets anders is dan dat. Daar. Nu weet u het.
argumenten.jpg
argumenten.jpg (92 KiB) Viewed 3949 times

Cpt. Iglo

Patiënt @FrontaalNaakt moet Baudet weer eens hebben. Ik weet niet wie Baudet is

Post by Cpt. Iglo » Tue Jul 05, 2016 1:29 pm

Ik weet niet alleen niet waar 'Baudet' vandaan komt, maar ook niet waar Baudet vandaan komt, noch waar hij heen gaat. Ik weet niet wie Baudet is, maar Peter Breedveld heeft kennelijk een hekel aan Baudet en dus moet hij hem weer hebben. Wat een sneuneus, die Breedveld.

Cpt. Iglo

Re: Patiënt @FrontaalNaakt moet Baudet weer eens hebben. Ik weet niet wie Baudet is

Post by Cpt. Iglo » Tue Aug 16, 2016 9:27 pm

Cpt. Iglo wrote:
Ik weet niet alleen niet waar 'Baudet' vandaan komt, maar ook niet waar Baudet vandaan komt, noch waar hij heen gaat. Ik weet niet wie Baudet is, maar Peter Breedveld heeft kennelijk een hekel aan Baudet en dus moet hij hem weer hebben. Wat een sneuneus, die Breedveld.
dommigheid.jpeg
dommigheid.jpeg (42.07 KiB) Viewed 2920 times

Cpt. Iglo

Re: Patiënt @FrontaalNaakt moet Baudet weer eens hebben. Ik weet niet wie Baudet is

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 17, 2016 10:42 am

Ik weet niet wie Baudet is, maar Peter Breedveld heeft kennelijk een hekel aan Baudet en dus moet hij hem weer hebben. Wat een sneuneus, die Breedveld.

Post Reply

Return to “De grappen van Peter Breedveld”