Wat natuurlijk wel lachen is, is dat een heleboel Nederlanders nu heel erg zenuwachtig worden

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wat natuurlijk wel lachen is, is dat een heleboel Nederlanders nu heel erg zenuwachtig worden

Post by Cpt. Iglo » Fri Jun 24, 2016 10:17 am

Nu de Engelsen er voor gekozen hebben weer een ontwikkelingsland te worden, beginnen allerlei aluhoedjes, extremisten van links en rechts, Poetinfans, complotters, malloten, Geert Wilders en andere idioten te roepen dat Nederland ook een referendum zou moeten houden en dat Nederland uit de EU zou moeten.

Dat is natuurlijk gelul van een dronken aardbei, want Nederland heeft de EU zo'n beetje uitgevonden en heeft er veel baat bij, maar het is wel geinig, want een heleboel andere gekken worden er reuze zenuwachtig van.

Omdat ik vind dat Nederland in de EU moet blijven, begin ik nu vast aan mijn campagne, met bijbehorende hekterm, want ook deze volslagen overbodige ruzie zal voornamelijk op Twitter zijn beslag krijgen: #NIXNexit

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Return to “NIXNexit”