Ik ben niet te stom om mijn rijbewijs te halen en ga voor de lol met de trein

Peter Breedveld heeft geen gevoel voor humor en maakt dus veel niet als zodanig bedoelde grappen.
Als hij iets wel als een grap bedoelt, gaat hij altijd plat op zijn gezicht.
Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

De NS plannen de werkzaamheiden expres zo dat alleen patiënt @FrontaalNaakt er last van heeft. Dat zal hem leren

Post by Cpt. Iglo » Fri Jun 17, 2016 12:18 pm

De NS plannen de werkzaamheiden expres zo dat alleen patiënt @FrontaalNaakt er last van heeft. Dat zal hem leren.
werkzaamheden.jpeg
werkzaamheden.jpeg (21.67 KiB) Viewed 1819 times

Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Door zijn bloedgolven ziet patiënt @FrontaalNaakt niet dat het prullenbakje gewoon te klein is

Post by Cpt. Iglo » Mon Jul 11, 2016 9:27 am

Cpt. Iglo

Re: Ik ben niet te stom om mijn rijbewijs te halen en ga voor de lol met de trein

Post by Cpt. Iglo » Wed Aug 17, 2016 11:13 am

Cpt. Iglo wrote:Peter Breedveld gaat met de trein heen en weer tussen zijn woonplaats en zijn werk. Met grote regelmaat laat hij via Twitter weten wat er allemaal niet deugt aan de NS, maar dat weerhoudt hem er niet van steeds weer in te stappen. Ik denk dat hij gewoon geen rijbewijs heeft en dat dat niet is omdat hij het niet had willen hebben, maar omdat hij het niet gehaald heeft.
1.jpg
1.jpg (28.83 KiB) Viewed 1736 times

Post Reply

Return to “De grappen van Peter Breedveld”