Mijn Nederlands is vaak niet meer dan erg slecht vertaald Amerikaans en dan onbegrijpelijk

Peter Breedveld heeft geen gevoel voor humor en maakt dus veel niet als zodanig bedoelde grappen.
Als hij iets wel als een grap bedoelt, gaat hij altijd plat op zijn gezicht.
Post Reply
Cpt. Iglo

Mijn Nederlands is vaak niet meer dan erg slecht vertaald Amerikaans en dan onbegrijpelijk

Post by Cpt. Iglo » Fri Mar 25, 2016 11:50 am

slechtvertaaldamerikaans.jpg
slechtvertaaldamerikaans.jpg (65.91 KiB) Viewed 4232 times

"MWOEHAHAHA! Is dat lekker, jongens, ei op je gezicht?" Aldus Peter Breedveld. Zijn Nederlands is kennelijk niet goed genoeg om begrijpelijk te kunnen twieten.

Cpt. Iglo

Patiënt @FrontaalNaakt en de "blakende nonsens". Wat een sukkel

Post by Cpt. Iglo » Mon Jun 06, 2016 10:09 am

Peterdesneuneuscorrigeertverkeerd.jpeg
Peterdesneuneuscorrigeertverkeerd.jpeg (36.46 KiB) Viewed 3635 times

Patiënt @FrontaalNaakt krijgt een rood waas voor ogen als iemand de NRC noemt. Dat weerhoudt hem er niet van de NRC in de gaten te houden en waar mogelijk neer te sabelen. En dat leidt er dan weer toe dat hij domme dingen twiet:
Woede kan niet lijden. Denk eens wat langer na voordat je dit soort blakende nonsens opschrijft.
Waarschijnlijk bedoelde hij 'baarlijke nonsens', maar ja, zijn Nederlands is nu eenmaal niet wat het nooit geweest is.

Cpt. Iglo

Re: Mijn Nederlands is vaak niet meer dan erg slecht vertaald Amerikaans en dan onbegrijpelijk

Post by Cpt. Iglo » Tue Sep 27, 2016 1:19 pm

Cpt. Iglo wrote:slechtvertaaldamerikaans.jpg
"MWOEHAHAHA! Is dat lekker, jongens, ei op je gezicht?" Aldus Peter Breedveld. Zijn Nederlands is kennelijk niet goed genoeg om begrijpelijk te kunnen twieten.

Cpt. Iglo

Re: Patiënt @FrontaalNaakt weet niet wat de verleden tijd van varen is. Sneu

Post by Cpt. Iglo » Tue Nov 08, 2016 4:48 pm

Maar wel een grote bek tegen iemand die een spatie te veel (of teveel, HAHAHAHAHAHA!) plaatst.
peterbotenvaardenbreedveld.jpg
peterbotenvaardenbreedveld.jpg (37.36 KiB) Viewed 3204 times

Post Reply

Return to “De grappen van Peter Breedveld”