Omdat ik word uitgekotst door de Marokkanen, probeer ik mij nu in te likken bij de Turken

Peter Breedveld heeft geen gevoel voor humor en maakt dus veel niet als zodanig bedoelde grappen.
Als hij iets wel als een grap bedoelt, gaat hij altijd plat op zijn gezicht.
Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Omdat ik word uitgekotst door de Marokkanen, probeer ik mij nu in te likken bij de Turken

Post by Cpt. Iglo » Thu May 19, 2016 12:16 pm

Peter Breedveld heeft het op zich genomen te vuur en te zwaard te strijden tegen alles wat Nederlands is. In dat kader heeft hij een tijdje geprobeerd zich populair te maken bij Marokkaanse moslims en nu dat definitief mislukt is, vermoedelijk doordat de meeste Marokkaanse moslims net iets minder geschift zijn dan Peter 'die jihadstrijders doen tenminste iets' Breedveld, gaat hij het bij de Turken proberen. Wat een malloot, die Peter 'ik ben nu eenmaal dol op het likken van moslimreten' Breedveld.
TurkenlikkerBreedveld.jpeg
TurkenlikkerBreedveld.jpeg (27.83 KiB) Viewed 4384 times

Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Patiënt @FrontaalNaakt blijft die stomme Turken van #DENK maar ophemelen. Niemand weet waarom

Post by Cpt. Iglo » Wed Jun 15, 2016 5:04 pm

Patiënt @FrontaalNaakt blijft die stomme Turken van #DENK maar ophemelen. Niemand weet waarom. Hij heeft er weer een stukje over geschreven: 'Bloedhonden van de media'.

Cpt. Iglo

Aanslagen in Frankrijk doen patiënt @FrontaalNaakt nix, maar Turkije is HEEL BELANGRIJK. Wat een lul

Post by Cpt. Iglo » Thu Jun 30, 2016 11:55 am

Cpt. Iglo

Patiënt @FrontaalNaakt doet er alles aan om die stomme Turken van DENK te promoten

Post by Cpt. Iglo » Mon Jul 04, 2016 12:48 pm

Cpt. Iglo

Die stomme Turken van DENK kunnen beter naar Turkije gaan. Maar ja, daar wil niemand ze hebben

Post by Cpt. Iglo » Mon Jul 18, 2016 5:47 pm

Cpt. Iglo wrote:Patiënt @FrontaalNaakt blijft die stomme Turken van #DENK maar ophemelen. Niemand weet waarom. Hij heeft er weer een stukje over geschreven: 'Bloedhonden van de media'.
Die stomme Turken van DENK kunnen beter naar Turkije gaan. Maar ja, daar wil niemand ze hebben.

Cpt. Iglo

Erdoganfan @FrontaalNaakt wordt uitgescholden door extreem domme medeErdoganfan @NotKorayRS. Lachen

Post by Cpt. Iglo » Sun Jul 31, 2016 1:27 pm

Cpt. Iglo

Re: Misschien moet muzelman @FrontaalNaakt maar samen met die stomme Turken van DENK oprotten naar Turkije

Post by Cpt. Iglo » Fri Sep 02, 2016 10:09 am

Cpt. Iglo

Re: Erdoganfan @FrontaalNaakt wordt uitgescholden door extreem domme medeErdoganfan @NotKorayRS. Lachen

Post by Cpt. Iglo » Sat Sep 03, 2016 8:24 pm

consequentdiepeterbreedveld.jpeg
consequentdiepeterbreedveld.jpeg (55.56 KiB) Viewed 3521 times

Cpt. Iglo

Re: Omdat ik word uitgekotst door de Marokkanen, probeer ik mij nu in te likken bij de Turken

Post by Cpt. Iglo » Sat Sep 03, 2016 8:25 pm

Cpt. Iglo wrote:Peter Breedveld heeft het op zich genomen te vuur en te zwaard te strijden tegen alles wat Nederlands is. In dat kader heeft hij een tijdje geprobeerd zich populair te maken bij Marokkaanse moslims en nu dat definitief mislukt is, vermoedelijk doordat de meeste Marokkaanse moslims net iets minder geschift zijn dan Peter 'die jihadstrijders doen tenminste iets' Breedveld, gaat hij het bij de Turken proberen. Wat een malloot, die Peter 'ik ben nu eenmaal dol op het likken van moslimreten' Breedveld.
consequentdiepeterbreedveld.jpeg
consequentdiepeterbreedveld.jpeg (55.56 KiB) Viewed 3519 times

Post Reply

Return to “De grappen van Peter Breedveld”