Ik had graag journalist willen worden, maar kon dat niet en dus deugt er niets van Nederlandse journalisten

Peter Breedveld heeft geen gevoel voor humor en maakt dus veel niet als zodanig bedoelde grappen.
Als hij iets wel als een grap bedoelt, gaat hij altijd plat op zijn gezicht.

Cpt. Iglo

Narcistische toerist @FrontaalNaakt is jaloers omdat niemand geprobeerd heeft HEM op te blazen

Post by Cpt. Iglo » Sat Aug 13, 2016 10:04 am

image-1.jpg
image-1.jpg (7.47 KiB) Viewed 2736 times

toerist-1.png
toerist-1.png (238.16 KiB) Viewed 2736 times

Stommeling Jones

Neen @FrontaalNaakt , jij bent van alles, maar je bent zeker GEEN journalist

Post by Stommeling Jones » Thu Mar 02, 2017 10:57 pm

Cpt. Iglo wrote:Als gemankeerd journalist heeft Peter Breedveld iets tegen alle kranten, maar tegen Trouw heeft hij bovendien nog dat Elma Drayer, die hem en Hassnae Bouazza te kakken heeft gezet als de antisemieten die zij zijn, ervoor gewerkt heeft. Misschien werkt ze er nog wel, maar ik lees die krant niet, dus dat weet ik niet. Peter Breedveld heeft zijn abonnement zogenaamd al lang geleden opgezegd, maar uit alles blijkt dat hij de krant dagelijks spelt. En dan gaat hij er lelijke dingen over zeggen om zijn frustratie te uiten. "De Dagelijkse Farizeeër" vindt hij erg goed getroffen van zichzelf en daarom noemt hij die krant zo. Voor wie in tegenstelling tot Peter Breedveld niet gereformeerd is, is dit grapje een stuk minder leuk.

Kuijk

Ik ben zelf journalist, aldus antisemiet en totaalmalloot @FrontaalNaakt. Het is niet zijn enige grap in dit interview

Post by Kuijk » Tue Mar 14, 2017 3:38 pm

Ik ben zelf journalist, aldus antisemiet en totaalmalloot @FrontaalNaakt. Het is niet zijn enige grap in dit interview: Peter Breedveld: “De Nederlander is verknocht aan zijn racisme”

Post Reply

Return to “De grappen van Peter Breedveld”