In de jaren zeventig was Engeland een ontwikkelingsland. Dat worden ze nu dus weer. Mooi zo

Genoeg te discussiëren.
Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

In de jaren zeventig was Engeland een ontwikkelingsland. Dat worden ze nu dus weer. Mooi zo

Post by Cpt. Iglo » Fri Jun 24, 2016 8:55 am

Vroeger, opa vertelt, was Engeland een ontwikkelingsland. Van Frankrijk mochten ze heel lang niet bij de EEG (vooral de Gaulle lag dwars, meen ik mij te herinneren), maar toen ze er uiteindelijk toch bij kwamen, zijn ze daar zeer wel bij gevaren. Kennelijk is meer dan vijftig procent van de Engelsen dat vergeten, met als gevolg dat ze nu uit de EU gaan.

Weliswaar zijn ze er nog niet uit, maar het pond is al wel stevig gekelderd, schijnt, dus ik ga waarschijnlijk dit jaar op vakantie naar Engeland. Lekker goedkoop. En in die arme landen is de bevolking altijd heel vriendelijk voor toeristen.

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Return to “Europese Unie”