Patiënt @FrontaalNaakt begrijpt niet hoe Twitter werkt

Twitter is soms wel handig, maar meestal niet
Post Reply
Cpt. Iglo

Patiënt @FrontaalNaakt begrijpt niet hoe Twitter werkt

Post by Cpt. Iglo » Tue Jul 05, 2016 12:51 pm

Twitter is oorspronkelijk opgezet als zogeheten microblogservice, of zoiets. Je moet de twitteraars echter de kost niet geven die het gebruiken als slowchat, of slowtsjet, zoals sommige mensen zeggen. Peter Breedveld, alias @FrontaalNaakt, is er daar eentje van, met als gevolg dat het merendeel van zijn twiets volslagen onbegrijpelijk en daarmede zinloos is. Ik vind dat niet erg, maar ik kan me voorstellen dat hij het vervelend zou vinden, als hij het zou begrijpen, de sukkel.

Cpt. Iglo

Doordat patiënt @FrontaalNaakt niet begrijpt hoe Twitter werkt, lijkt hij nog geschifter dan hij is

Post by Cpt. Iglo » Tue Jul 05, 2016 1:03 pm

Geen idee waar dit op slaat. Dat krijg je als je er zoals Peter Breedveld van uitgaat dat mensen op je skakels gaan klikken. Ik doe dat niet, en in het overzicht van zijn twiets zijn de skakels niet aanklikbaar. Dat zal hem leren.

Cpt. Iglo

Re: Patiënt @FrontaalNaakt begrijpt niet hoe Twitter werkt

Post by Cpt. Iglo » Wed Jul 06, 2016 10:36 pm

Aldus Peter 'als ik zeg dat het MOET, GEBEURT het ook' Breedveld, alias patiënt @FrontaalNaakt. Maar ja, als je zijn skakel niet volgt, heb je geen idee waar hij het over heeft. Dat snapt hij dus niet.

Cpt. Iglo

Ook dit overzicht van twiets van patiënt @FrontaalNaakt is niet interessant

Post by Cpt. Iglo » Wed Jul 13, 2016 11:04 am

Overzicht aangemaakt om 12:03:01 (13-07-16)
frontaalnaaktkostpeterbreedveldgeldzegtie.jpg
frontaalnaaktkostpeterbreedveldgeldzegtie.jpg (84.86 KiB) Viewed 5172 times

Cpt. Iglo

Re: Patiënt @FrontaalNaakt begrijpt niet hoe Twitter werkt

Post by Cpt. Iglo » Thu Sep 15, 2016 1:11 pm

Cpt. Iglo wrote:Twitter is oorspronkelijk opgezet als zogeheten microblogservice, of zoiets. Je moet de twitteraars echter de kost niet geven die het gebruiken als slowchat, of slowtsjet, zoals sommige mensen zeggen. Peter Breedveld, alias @FrontaalNaakt, is er daar eentje van, met als gevolg dat het merendeel van zijn twiets volslagen onbegrijpelijk en daarmede zinloos is. Ik vind dat niet erg, maar ik kan me voorstellen dat hij het vervelend zou vinden, als hij het zou begrijpen, de sukkel.
Maar goed: hij kwam dus indertijd in de problemen met die beruchte twiet:
14.jpg
14.jpg (33.51 KiB) Viewed 4802 times
Daar heeft hij zich dan misschien op zijn manier nog uitgeluld, maar hij had ervan moeten leren.
watishettocheendombo.jpeg
watishettocheendombo.jpeg (49.33 KiB) Viewed 4802 times
Als hij ervan geleerd had, was het volgende namelijk niet gebeurd:
verkeerdeaccountgebruikt.jpeg
verkeerdeaccountgebruikt.jpeg (70.62 KiB) Viewed 4802 times

Post Reply

Return to “Twitter”