Als je wilt weten waar je niet moet eten, moet je @FrontaalNaakt volgen op Twitter

"Van niet eten ga je ook dood."

Anton Scholten
Post Reply
Cpt. Iglo

Als je wilt weten waar je niet moet eten, moet je @FrontaalNaakt volgen op Twitter

Post by Cpt. Iglo » Mon Jul 25, 2016 10:32 am

Als je wilt weten waar je niet moet eten, moet je @FrontaalNaakt volgen op Twitter. @FrontaalNaakt, oftewel Peter Breedveld, is namelijk een eenvoudige boerelul uit Apeldoorn, die zo vreselijk onder de indruk is van de prijzen in de restaurants waar hij op kosten van zijn huidige vrouw, de kwaadaardige Hassnae Bouazza, mag eten, dat hij onder het motto 'duur is lekker' fotoos twiet van alles wat hem daar voorgezet wordt en het allemaal even geweldig vindt.

Of het goede restaurants zijn, kan ik niet beoordelen, maar ik weet wel zeker dat ik in die restaurants alleen ga eten als het absoluut niet anders kan (zeg nooit nooit, per slot van rekening), omdat de kans dat je er die dikke lul van een Peter Breedveld tegen het lijf loopt veel te groot is.

Cpt. Iglo

Re: Als je wilt weten waar je niet moet eten, moet je @FrontaalNaakt volgen op Twitter

Post by Cpt. Iglo » Mon Jul 25, 2016 10:39 am

Niet iedereen was al op de hoogte, blijkt.

Post Reply

Return to “Eten en gezondheid”