Arnold Kuijk

Kuijk
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Arnold Kuijk

Post by Kuijk » Mon Oct 24, 2016 2:33 pm

Cpt. Iglo wrote:
Cpt. Iglo wrote:Arnold Kuijk is de eigenaar van Opinieleiders.nl en in dier voege verantwoordelijk voor de sloop van Peter Breedveld alias @FrontaalNaakt. Peter Breedveld kan niet tegen zijn verlies en dus is hij heel boos op Arnold Kuijk. De enige die daar heel veel last van heeft is Peter Breedveld zelf.
Peter Breedveld is een eenvoudige boerelul uit Apeldoorn die na de moord op Theo van Gogh heel even werd aangezien voor iemand die iets te zeggen zou kunnen hebben. Dat smaakte naar meer, met als gevolg dat hij zich ontwikkeld heeft tot een volslagen richtingloze schreeuwer, die alles doet voor een beetje aandacht. Als zelfs de fanatiekste Breedveldwotsjers hem linx laten liggen, gaat hij om aandacht bedelen. In dit geval met behulp van sokpop en stalker @MGoedBlick.
Ik begin die Peter Breedveld en zijn vriendjes behoorlijk zat te worden. Het is jammer dat mijn aangifte tegen hem is weggelachen en ook jammer dat hij kennelijk niemand in zijn omgeving heeft die hem tegen zichzelf in bescherming neemt, zodat hij zijn maniakale gekte dag in dag uit blijft tonen op internet. Weliswaar heb ik daar normaal gesproken weinig last van, maar zo af en toe, zoals vandaag, krijg ik van die vreemde telefoontjes die lijken samen te hangen met Peter Breedveld en zijn getwitter. Met andere woorden: er is sprake van een correlatie tussen twiets van Peter Breedveld waarin ik genoemd word en bedoelde telefoontjes.
uitgelachen.jpg
uitgelachen.jpg (45.71 KiB) Viewed 1375 times

Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Arnold Kuijk

Post by Cpt. Iglo » Wed Dec 07, 2016 12:06 pm

Cpt. Iglo wrote:Arnold Kuijk is de eigenaar van Opinieleiders.nl en in dier voege verantwoordelijk voor de sloop van Peter Breedveld alias @FrontaalNaakt. Peter Breedveld kan niet tegen zijn verlies en dus is hij heel boos op Arnold Kuijk. De enige die daar heel veel last van heeft is Peter Breedveld zelf.
schelden.jpeg
schelden.jpeg (22.95 KiB) Viewed 1287 times

Post Reply

Return to “@FrontaalNaakt's slachtoffers”