Als @FrontaalNaakt houd ik mij aan de afspraken met de @VUAmsterdam

Peter Breedveld heeft geen gevoel voor humor en maakt dus veel niet als zodanig bedoelde grappen.
Als hij iets wel als een grap bedoelt, gaat hij altijd plat op zijn gezicht.
Post Reply
Cpt. Iglo

Als @FrontaalNaakt houd ik mij aan de afspraken met de @VUAmsterdam

Post by Cpt. Iglo » Fri Dec 11, 2015 8:51 am

Peter Breedveld is ooit beroemd geworden doordat hij had getwitterd dat PVVjers moesten worden doodgeschoten. Hij beweerde dat het een grap was en tot veler verbijstering is hij niet ontslagen door zijn werkgever, de Vrije Universiteit in Amsterdam. Wel heeft hij met de VU afspraken gemaakt om herhaling te voorkomen.

Peter Breedveld zit hele dagen als @FrontaalNaakt op twitter te hitsen tegen Geert Wilders, de PVV, GeenStijl, De Telegraaf en iedereen die het niet met hem eens is. Als dat mag van de VU (op twitter als @VUAmsterdam), deugen de gemaakte afspraken niet en als het niet mag van de VU, moet de VU beter opletten en hem op staande voet ontslaan.

Cpt. Iglo

Re: Als @FrontaalNaakt houd ik mij aan de afspraken met de @VUAmsterdam

Post by Cpt. Iglo » Sun Dec 27, 2015 1:22 pm

Neem een raketwerper voor me mee! Schiet je even voor?
https://twitter.com/FrontaalNaakt/statu ... 9296117760
Als iedereen toch al denkt dat je aan het radicaliseren bent, moet je nodig dit soort dingen twieten.

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Sun Dec 27, 2015 1:30 pm

Dank! Help de terreur van @Ans__Aarsema bestrijden! Rapporteer deze gestoorde stalker!
https://twitter.com/FrontaalNaakt/statu ... 0216576000
Zou de Vrije Universiteit niet doorhebben dat de geestelijke gezondheid van werknemer Peter Breedveld steeds verder achteruitkachelt?

Cpt. Iglo

Post by Cpt. Iglo » Thu May 05, 2016 9:40 am

Iemand heeft ooit een nepaccount op Twitter opgezet onder de naam @NataljaLaurey. Peter Breedveld (@FrontaalNaakt) en Hassnae Bouazza (@Hassnae) hebben de schijn tegen en de VU (@VUAmsterdam) heeft nooit de moeite genomen Peter Breedveld vrij te pleiten, vermoedelijk omdat hij het gewoon gedaan had. Het zou best kunnen dat het iemand anders was, maar dat zullen we vermoedelijk nooit weten. Dat wil echter niet zeggen dat Peter 'ik wou dat ik op het idee gekomen was' Breedveld recht heeft op excuses.
ikweetnietwanneerikmijnbekmoethouden.jpeg
ikweetnietwanneerikmijnbekmoethouden.jpeg (53.81 KiB) Viewed 2033 times

Cpt. Iglo

Schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt houdt zich niet aan de afspraken en moet ontslagen worden

Post by Cpt. Iglo » Sun Jul 10, 2016 11:36 am

Schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt houdt zich niet aan de afspraken en moet ontslagen worden. Zo simpel is het.

Cpt. Iglo

Peter Breedveld weet altijd wie er achter een account zit, behalve bij @NataljaLaurey. Dat is verdacht

Post by Cpt. Iglo » Tue Jul 26, 2016 11:34 am

enweerispeterbreedveldhetwerkelijkeslachtoffer.jpeg
enweerispeterbreedveldhetwerkelijkeslachtoffer.jpeg (19.79 KiB) Viewed 1205 times

Cpt. Iglo

De @VUAmsterdam moet @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij zijn baan als schoolkrantredacteur niet als zijn WERK beschouwt

Post by Cpt. Iglo » Fri Aug 05, 2016 10:27 am

De @VUAmsterdam moet @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij zijn baantje als schoolkrantredacteur niet als zijn WERK beschouwt.

Cpt. Iglo

Ook vandaag mag antisemiet en terrorismeapologeet @FrontaalNaakt weer zijn gang gaan op kosten van de @VUAmsterdam

Post by Cpt. Iglo » Tue May 16, 2017 8:52 am

Cpt. Iglo wrote:
Fri Dec 11, 2015 8:51 am
Peter Breedveld is ooit beroemd geworden doordat hij had getwitterd dat PVVjers moesten worden doodgeschoten. Hij beweerde dat het een grap was en tot veler verbijstering is hij niet ontslagen door zijn werkgever, de Vrije Universiteit in Amsterdam. Wel heeft hij met de VU afspraken gemaakt om herhaling te voorkomen.

Peter Breedveld zit hele dagen als @FrontaalNaakt op twitter te hitsen tegen Geert Wilders, de PVV, GeenStijl, De Telegraaf en iedereen die het niet met hem eens is. Als dat mag van de VU (op twitter als @VUAmsterdam), deugen de gemaakte afspraken niet en als het niet mag van de VU, moet de VU beter opletten en hem op staande voet ontslaan.

Post Reply

Return to “De grappen van Peter Breedveld”