Het Zwarte Piet-probleem wordt veroorzaakt door domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Cpt. Iglo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Het Zwarte Piet-probleem wordt veroorzaakt door domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes

Post by Cpt. Iglo » Tue Oct 25, 2016 8:07 am

Het Zwarte Piet-probleem wordt veroorzaakt door domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes.

Stommeling Jones
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Die domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes moeten keihard van de straat gemept worden

Post by Stommeling Jones » Sun Nov 13, 2016 10:37 pm

Die domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes moeten keihard van de straat gemept worden.

Cpt. Iglo

Re: Het Zwarte Piet-probleem wordt veroorzaakt door domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes

Post by Cpt. Iglo » Tue Nov 15, 2016 10:40 am

Peter 'ik ben gereformeerd in 't diepst van mijn gedachten' Breedveld wrote:Zwarte Piet is racisme, fascisme en alles wat er rot is aan Nederland. Een demon uit de hel.

Cpt. Iglo

Re: Die domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes moeten keihard van de straat gemept worden

Post by Cpt. Iglo » Tue Nov 15, 2016 10:40 am

Stommeling Jones wrote:Die domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes moeten keihard van de straat gemept worden.
Peter 'ik ben gereformeerd in 't diepst van mijn gedachten' Breedveld wrote:Zwarte Piet is racisme, fascisme en alles wat er rot is aan Nederland. Een demon uit de hel.

Post Reply

Return to “Zwarte Piet”