Samsung jaagt Nederlandse twitteraars op de kast

Marketeers en andere reclamemakers zijn niet noodzakelijkerwijs de slimsten en Samsung heeft binnen die categorie kennelijk ook nog een paar van de domsten ingehuurd. Anders valt niet te verklaren dat Samsung zich heeft laten verleiden om $200.000 per dag te betalen om van #troonopvolger op Twitter een zogeheten Trending Topic te maken.

Veel Nederlanders, waaronder in eerste instantie uw en onze captain, namen namelijk voetstoots aan dat iemand anders voor die term betaald had, met het oog op de installatie van Koning Willem de Bolle op 30 april. Die vele Nederlanders zaten dan ook meteen op de kast, omdat ze het zonde van het geld vonden. Een groot deel van die vele Nederlanders heeft nog steeds niet door dat het hier om een reclamecampagne voor een Samsung Galaxy telefoon (“onze troonopvolger”) gaat, en tegen de tijd dat ze dat wel begrijpen, worden ze waarschijnlijk zo boos, omdat ze voor nix boos geweest zijn, dat ze nooit meer een Samsung kopen. Of zo. Slim is het in ieder geval niet.

3-04-2013 18.11 | Door: Stommeling Jones | Categorie: Monarchie, Reclame, Twitter

Reactieveld gesloten.


Opinieleiders.nl © 1999 - 2021 Alle rechten voorbehouden
Contact   Valid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!KuijkStrip over de zinloosheid van webloggen, onder andere
WordPress 4.7.21 RSS-feed/RSS-feed reacties