Patiënt @FrontaalNaakt projecteert zijn eigen familie op anderen

Peter Breedveld is niet goed bij zijn hoofd. Een deel van zijn onbegrijpelijkste twiets komt in deze rubriek terecht.
Post Reply
Cpt. Iglo

Patiënt @FrontaalNaakt projecteert zijn eigen familie op anderen

Post by Cpt. Iglo » Fri Jun 03, 2016 12:19 pm

Peter 'patiënt @FrontaalNaakt' Breedveld heeft een sneue jeugd gehad, tijdens dewelke hij omringd was door racisten en antisemieten. Van de weeromstuit is hij voortdurend bezig te demonstreren dat hijzelf geen racist of antisemiet is, hetgeen hem niet zo goed afgaat, doordat hij een racist en een antisemiet is. Onlangs twitterde hij over een filmpje:
peterbreedveldkomtuiteenracistischnest.jpeg
peterbreedveldkomtuiteenracistischnest.jpeg (38.51 KiB) Viewed 2177 times
Wat leren wij hiervan, of wat kunnen wij hierover zeggen? Welnu:
  • 1. Peter Breedveld heeft iets tegen Lodewijk Asscher, dus als die iets twiet, deugt het niet, volgens Peter Breedveld.
    2. Peter Breedveld heeft iets tegen Jan Roos, dus als het over Jan Roos gaat, deugt Jan Roos niet, volgens Peter Breedveld. En als het niet over Jan Roos gaat ook niet.
    3. Peter Breedveld heeft andere ooms dan de meeste mensen.
    4. Peter Breedveld viert zijn verjaardag kennelijk met zijn racistische ooms.
    5. Peter Breedveld giet zijn racistische ooms op zijn verjaardag vol.

Cpt. Iglo

Neen, patiënt @FrontaalNaakt: niet alle blanken zijn racisten

Post by Cpt. Iglo » Fri Jun 03, 2016 12:47 pm

Peter 'patiënt @FrontaalNaakt' Breedveld komt uit een racistisch nest. Hij schijnt dit gezegd te hebben:Wat Nanninga doet, kun je in elke buurtkroeg horen, op elk verjaardagsfeestje van witte Nederlanders.
peterbreedveldkomtuiteenracistischnest1.jpeg
peterbreedveldkomtuiteenracistischnest1.jpeg (47.61 KiB) Viewed 2146 times
Dat zegt meer over de buurtkroegen en verjaardagsfeestjes die Peter 'ik bevind mij nu eenmaal graag in gezellig gezelschap' Breedveld bezoekt dan over de toestand in Nederland. Overigens wijs ik erop dat Peter 'slecht vertaald Amerikaans' Breedveld "witte" zegt waar hij 'blanke' bedoelt.

Post Reply

Return to “There’s enough material here for an entire conference”