Het Zwarte Piet-probleem wordt veroorzaakt door domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes
Het Zwarte Piet-probleem wordt veroorzaakt door domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes
Het Zwarte Piet-probleem wordt veroorzaakt door domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes.
-
Die domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes moeten keihard van de straat gemept worden
Die domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes moeten keihard van de straat gemept worden.
Re: Het Zwarte Piet-probleem wordt veroorzaakt door domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes
Peter 'ik ben gereformeerd in 't diepst van mijn gedachten' Breedveld wrote:Zwarte Piet is racisme, fascisme en alles wat er rot is aan Nederland. Een demon uit de hel.
Re: Die domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes moeten keihard van de straat gemept worden
Stommeling Jones wrote:Die domme schreeuwnegers en hun mislukte pseudointellectuele vriendjes moeten keihard van de straat gemept worden.
Peter 'ik ben gereformeerd in 't diepst van mijn gedachten' Breedveld wrote:Zwarte Piet is racisme, fascisme en alles wat er rot is aan Nederland. Een demon uit de hel.