Godsdienstwaanzinnige neemt AOL op de korrel

AOL in blasphemy claim, aldus de The Inquirer. Een andere webzijde, die van WorldNetDaily, vraagt zich af Is new AOL IM slogan marketing blasphemy?. Het gaat allemaal over een godsdienstwaanzinnige in de Verenigde Staten, die beweert dat AOL aan godslastering (blasfemie) doet, door middel van de nieuwe leus "I am". Volgens deze godsdienstwaanzinnige is dat de vertaling van het hebreeuwse "YaHWeH" en dat is dan weer de naam van God. De gevaarlijke gek heet Millar en net als de The Inquirer weten wij niet zeker of het geen grap is:
"Millar has threatened that he will stop using AIM and urges all of his colleagues to convert to its competitors. In a normal world we would assume that this was all a joke, but in an age where religious nutters are suddenly taken seriously, it seems to have been picked up by a number of different news sites like this here."


01-02-2006 13.08 | Door: Cpt. Iglo

Reacties

Het reactieveld bij dit onderwerp is gesloten. Mocht u nog iets aan de discussie toe te voegen hebben, dan kunt u reageren via reacties@opinieleiders.nl of op het Opinieleidersforum.



Opinieleiders.nl © 1999 - 2021 Alle rechten voorbehouden
Contact   Valid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!KuijkStrip over de zinloosheid van webloggen, onder andere