Worstactie GeenStijl en SIRE afgesproken werk?
De stichting heeft echter anders beslist en besloten dat de toekomstige slachtoffers van hun volgende kutcampagne zelf mogen beslissen over het onderwerp dier campagne. Een gemiste kans derhalve, maar goed.
Wij hebben ook een schijthekel aan de hondelulle van GeenStijl. Toen wij dan ook zagen dat de hondelulle van GeenStijl op hun webzijde een oproep hadden gedaan om het onderwerp 'boterhamworst met gezichtjes' op nummer 1 te krijgen bij SIRE, dachten wij in eerste instantie slechts: "Godsallejezus, wat kinderachtig".
Naar aanleiding van de publiciteit die een en ander (dat wil zeggen het gekloot van GeenStijl, niet onze gedachte "Godsallejezus, wat kinderachtig") tot gevolg had, zijn wij echter nog eens gaan nadenken en daarbij zijn wij tot de conclusie gekomen dat het naar alle waarschijnlijkheid doorgestoken kaart is. Zowel de Stichting Ideële Reclame (SIRE) als het met tanende populariteit te kampen hebbende puberlog GeenStijl kan de publiciteit immers goed gebruiken en zonder deze flauwekul was die publiciteit er niet geweest. Hoe diep kun je zinken?
17-08-2007 16.45 | Door: Cpt. Iglo
Reacties
Het reactieveld bij dit onderwerp is gesloten. Mocht u nog iets aan de discussie toe te voegen hebben, dan kunt u reageren via reacties@opinieleiders.nl of op het Opinieleidersforum.