Wederopbouw in Oeroezgan
NOOT VAN UW CAPTAIN: dit plaatje hebben we meer dan twee jaar geleden voor het eerst geplaatst. Het blijft actueel. Vandaar.19-04-2008 10.23 | Door: Cpt. Iglo
Reacties
Het reactieveld bij dit onderwerp is gesloten. Mocht u nog iets aan de discussie toe te voegen hebben, dan kunt u reageren via reacties@opinieleiders.nl of op het Opinieleidersforum.


