JSF-standpunt PvdA opent perspectieven voor telefonische verkopers
Dankzij de geheel nieuwe definitie die de PvdA in het debat van gisteren heeft geïntroduceerd van het begrip kopen, is ook de definitie van verkopen plotseling veranderd, met als gevolg dat de telefonische verkoper, wiens enige taak en bedoeling het altijd geweest is om mensen dingen te verkopen, nu de gestelde vraag naar eer en geweten kan beantwoorden met een oprecht: "NEEN" (Waarom hij dat zou moeten schreeuwen ontgaat ons even, maar dat zijn onze zaken niet, zullen we maar zeggen).
Vervolgens houdt de telefonische verkoper zijn verkooppraatje, dat nu natuurlijk ook niet meer zo heet, waarna de klant het aangeprezen product of de in de maag gesplitste dienst bestelt. De klant betaalt vervolgens voor het product of de dienst en ontvangt het product of de dienst (de volgorde van betaling en ontvangst kan natuurlijk ook andersom zijn, maar betaald moet er worden, dat is duidelijk) maar blijft stug volhouden dat hij niets gekocht heeft en dat hij ieder moment zijn geld terug kan krijgen. De verkoper, ook niet gek, sluit zich daar volmondig bij aan en pas als de klant daadwerkelijk gaat proberen de boel in te ruilen en zijn geld terug te krijgen, blijkt dat de nieuwe definitie van kopen weliswaar door iedereen heel humoristisch wordt gevonden, doch alleen door de PvdA in het dagelijks leven wordt gehanteerd.
Daar koop je dus helemaal niets voor. HAHAHAHAHAHA. Sorry. Dat laatste floepte er zomaar uit.
24-04-2009 11.57 | Door: Stommeling Jones
Reacties
Het reactieveld bij dit onderwerp is gesloten. Mocht u nog iets aan de discussie toe te voegen hebben, dan kunt u reageren via reacties@opinieleiders.nl of op het Opinieleidersforum.