Wiseadvise heeft geen beste naam

Wiseadvise is de naam van een bedrijf waar wij tot vandaag nog nooit van gehoord hadden, of anders waren we het vergeten, dat kan ook. Doordat wij ons heden een beetje verdiept hebben in ene Erik Hazeleger (zie ‘Erik Hazeleger zoekt ruzie met een klant‘ en ‘Erik Hazeleger heeft het niet begrepen‘) kwamen wij de bedrijfsnaam Wiseadvise echter tegen, als zijnde een, of misschien wel het, bedrijf waar Erik Hazeleger bij betrokken is, of is geweest.

Wij weten niet of hij nog steeds van Wiseadvise is, en zo ja, of het hier dezelfde Erik Hazeleger betreft, maar wel weten we dat het getwitter van Erik Hazeleger een nogal schel licht werpt op de klachten die een aantal mensen blijkt te hebben over de klantvriendelijkheid van Wiseadvise.

Bij het topic ‘Wiseadvise ervaringen‘ kwamen wij onder andere de volgende opmerkingen tegen:

Zeer slecht. De prijs/kwaliteitverhouding is erg slecht en de service beroerd. Van Apple hebben ze al helemaal geen verstand.

Zeer ernstige AFRADER, klant onvriendelijk zijn ze beslist nummer 1 Het ligt altijd aan jou, of je instellingen, of je computer zal wel geïnfecteerd zijn. Zelf ben ik inmiddels overgestapt,en er ging een wereld voor mij open. Ga niet met deze lui in zee. surf gauw door naar een andere hosting provider.

Was jaren tevreden klant bij 1mhosting. Deze werd overgenomen door wiseadvise. Daarna werd de service en kwaliteit slecht. Zo sloten ze mijn ip af omdat ik teveel van de ftp gebruik maakte, verstuurden ze een mail met tariefverhoging 1 week voor de factuur wat niet volgens de algemene voorwaarden van het bedrijf is en als reactie op mijn klacht met 5 euro korting aan komen zetten AFRADER!

Een zeer sterk advies van namens ons hele bedrijf: Doe geen zaken met wiseadvise! Zeer slechte service, vaak zijn onze websites offline, telefonisch niet bereikbaar etc..

Zat eerst met volle tevredenheid bij 1MHosting. Direct na de overname door Wiseadvise ging het mis. Er meerdere dingen fout in hun administratie. Spookfacturen, domeinen die niet geregistreerd worden, maar wel gefactureerd, SERVICEMENSEN DIE ABSOLUUT NIET WETEN WAT SERVICE BETEKENT. Het ligt altijd aan de klant. Klanttevredenheid is daar niet belangrijk. In plaats van snel en vriendelijk oplossen doen ze liever aan klantje pesten en de bal terugleggen. Ben er helemaal klaar mee.

Wat mij betreft een afrader: – Even niet opgelet en binnen een maand een deurwaarder aan mijn broek!! – Opzeggen? Lastig! – Onduidelijke website en niet klantvriendelijk. – Domeinnaam wordt door hen gecheckt?? Dacht het niet, binnen een maand werd mijn domeinnaam op raadselachtige wijze verhuisd!!!

Een absolute afrader. Na de overname van 1Mhosting met een aantal accounts bij Wiseadvise terecht gekomen. Vanwege slechte ervaringen met uptime van m’n websites en problemen met email (veel spam!), mijn accounts één voor één verhuisd naar een andere hoster. Dat ging steeds goed tot het laatste domein dat ik drie maanden voor het einde van het contract wilde overzetten. Na het verzoek tot verhuizing werd dit domein zonder bericht geblokkeerd. Na herhaalde verzoeken werd mij gezegd dat ik niet had aangegeven dat ik wilde verhuizen. Na een week (en talloze emails) werd uiteindelijk de site vrijgegeven en kon de verhuizing doorgaan. Tot mijn grote verbazing ontving ik twee maanden later een factuur voor de nieuwe periode, ook moest ik voor de domeinnaam betalen terwijl die niet eens in hun beheer was. Omdat het geen al te groot bedrag was heb ik maar betaald om van alle ellende af te zijn. Voor mij geen prettige ervaring met dit bedrijf.

Raai eens wat: wij zijn blij dat we niet bij Wiseadvise zitten, of dat nou van Erik Hazeleger is of niet. Maar Erik, mocht je dit lezen: vertel eens?

14-03-2011 18.48 | Door: De Grote Vrager | Categorie: Computerij, Reacties, Twitter

Er zijn 3 reacties op “Wiseadvise heeft geen beste naam”

  1. Ruud Harmsen says:

    Er staan ook heel positieve ervaringen bij. Sommige recent, sommige heel lang geleden.

    Wel doet het me allemaal denken aan een supergoedkoop, maar zeer klantonvriendelijk Amerikaans bedrijfje waar ik vele jaren geleden mijn website had. Daar was ik snel weg, na een paar keer zeer onbeschoft behandeld te zijn. Daarna over naar een veel duurdere Duitse provider, die nog altijd goed bevalt (laatste tijd iets minder, maar toch goed).

    Ik wil maar zeggen: service is key, veeeel belangrijker dan prijs. Heb je de service niet op orde (ook letterlijk: dienstverlening) dan kan dat snel het eind van een bedrijf betekenen door gebrek aan klanten.

    Prijs is in wezen minder belangrijk. Zakendoen is grotendeels niet-materiaal, maar psychologisch.

  2. Erik Hazeleger says:

    “Stelletje gekken. Jullie zijn compleet gestoord. Ik eis dat mijn naam van jullie site wordt verwijderd binnen 2 uur anders neem ik maatregelen.”

    ====

    Geef toe. Daar heb je best even om gelachen. “Laat maar komen”, “Wat een sukkel is die Erik” en “Die naam blijft mooi staan”. En terecht. En daarbij, ik ben (zoals jullie zelf maar al te goed benadrukken) zelf degene die zijn eigen naam op internet zet dus… ach prima.

    Als ik het echt vreselijk zou vinden dat mijn naam hier stond dan had ik waarschijnlijk meer bereikt door netjes even in contact te komen met de auteur, mijn oprechte excuses aangeboden en wellicht een uitnodiging op ons kantoor gegeven om te komen kijken hoe onze mensen dag en nacht klaar staan voor al onze klanten.

    Ik kan mij zo voorstellen dat er wel eens mensen zijn die het niet eens zijn met stukjes op opinieleiders.nl. Er zal vast wel eens eentje geweest zijn die gedreigd heeft met “andere maatregelen”. En anders zou je je daar wel een voorstelling bij gemaakt kunnen hebben.

    En als de schrijver cq verantwoordelijke voor opinieleiders.nl mij met droge ogen kan zeggen dat de eerste gedachte dan is/was “Oei, deze klager heeft mogelijk gelijk, laten we hem niet bozer maken” dan zie ik het mogelijk allemaal verkeerd. Want tja, ook mijn mening is maar de mening van 1 man. En een mening, of opinie, is nog altijd geen feit. Ook niet als hij op internet staat.

    Over mede-tweep @jvanbaardwijk staan ook behoorlijke nare dingen op internet. En wanneer is de mening van een persoon ook de waarheid of een feit? Is dat als 1 persoon iets zegt, 5 of 20? Ik hoop het niet…

    * NOOT VAN DE GROTE VRAGER: Wij hebben geen klanten, dus meneer Hazeleger vergist zich als hij de idioten die ons bedreigen vergelijkt met de klanten die zich over zijn klantenservice beklagen. EINDE NOOT *

  3. Dirk de Graaff says:

    U (Opinieliedres) heeft dan weliswaar geen klanten, maar wel 2 lezers.
    En 1 van die 2 lezers heeft u toch ook tot 12.700 keer toe tegen u in het harnas weten te jagen, volgens welingelichte bronnen”

    http://www.google.nl/search?hl=nl&biw=1280&bih=534&q=yvonne+van+hertum+%22opinieleiders%22&aq=f&aqi=&aql=&oq=


Opinieleiders.nl © 1999 - 2021 Alle rechten voorbehouden
Contact   Valid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!KuijkStrip over de zinloosheid van webloggen, onder andere
WordPress 4.7.21 RSS-feed/RSS-feed reacties