Vincent Breedveld is een ongelofelijke lul en van Bavaria krijg je koppijn
Vincent Breedveld is een lul. Vincent Breedveld is niet zomaar een lul, Vincent Breedveld is een ongelofelijke lul. Vincent Breedveld, de lul, heeft ons namelijk een mailtje gestuurd. Niet iedereen die ons een mailtje stuurt is een lul, maar Vincent Breedveld wel. Het onderwerp van het mailtje was: “Bavaria Dutchdress commercial”.
Stommeling Jones, van ‘Rot godverdomme een eind op met die oranjezooi‘, is niet de enige hier die bloedgolven krijgt van die oranjezooi en de Bavaria Dutchdress is oranjezooi. Tel uit je winst. Het mailtje begint als volgt:
“Beste blogger,
NL biermerken hebben inmiddels hun WK-premiums geïntroduceerd. Ter ondersteuning zijn commercials van Heineken en Grolsch afgelopen week voor het eerst uitgezonden. Maar alleen Bavaria haalde tot nu toe het nieuws met de DutchDress (mede dankzij Sylvie van der Vaart!).“
Nou en? Wij hebben een pleurishekel aan commercials, we hebben een pleurishekel aan de commerciële uitmelking van het WK voetbal en we hebben een pleurishekel aan Sylvie ‘voorheen de hoer van Amsterdam‘ van der Vaart. En aan Bavaria hebben we ook een pleurishekel want Bavaria bier is het enige bier waar wij koppijn van krijgen.
“Bijgaand de nieuwe Bavaria TV-commercial die vanaf morgen wordt uitgezonden. Met bekende voetballers van weleer zoals: Marco van Basten, Arie Haan en Johan Neeskens.“
Rot op, lul.
“Toelichting:
“Wat kan het leven oneerlijk zijn. Vooral voor de steward die plichtsgetrouw naar het publiek op de tribunes blijft kijken, terwijl door de jaren heen achter zijn rug de prachtigste Nederlandse goals worden gescoord. Maar gelukkig heeft hij na al die jaren nu ook iets moois om naar te kijken, het wordt namelijk een stuk mooier op de tribunes dankzij de Bavaria DutchDress.”“
Tief op, lul. Wij hebben die kutcommercial toevallig al op televisie gezien en het is absoluut flauwekul. Never no way dat diezelfde man bij die doelpunten aanwezig is geweest als steward. Mocht ie willen. Bovendien heeft zo’n steward helemaal niet naar de wijven te kijken. Die man heeft gewoon zijn werk te doen. En die Bavaria DutchDress is feloranje, dus het wordt er echt niet mooier op. Het zijn trouwens nog lelijke wijven ook, want ze zijn veel te mager.
Verder is het ook nog zo dat Vincent ‘de feloranje lul’ Breedveld dit mailtje kennelijk rondgestuurd heeft en niets meer of minder is dan een ordinaire spammerd. Wij hebben al jaren een pleurishekel aan spammerds en wij vinden het dan ook helemaal niet erg dat iemand anders Vincent ‘de feloranje spammende hondelul’ Breedveld aan de schandpaal genageld heeft. Sterker nog, wij citeren dat graag even:
“Hoe moet ik dit opvatten? Als erkenning van het groeiende belang van bloggers of gewoon als ordinaire poging voor wat goedkope exposure? Hoe dan ook, ene Vincent Breedveld stuurt mij ongevraagd deze e-mail:“
Die mail kent u, dus die slaan we even over.
“Er is een Vincent Breedveld die bij Selmore werkt, en Selmore is verantwoordelijk voor het filmpje over de Bavaria DutchDress. Maar waarom stuurt die Breedveld zijn e-mail via zijn gmail account? En heeft hij nog nooit van spam gehoord? Fatsoen is in ieder geval ver te zoeken; daarom gaan deze Vincent Breedveld en zijn toko Selmore fluks aan de schandpaal.“
“Vincent Breedveld en zijn toko Selmore” worden bij dezen door ons benoemd tot hondelulle van de week. Dat zal ze leren. Zo. En nu eerst een Warsteiner.
26-05-2010 18.24 | Door: Cpt. Iglo | Categorie: Bezopen, Hondelulle, Reclame
[…] Vincent Breedveld en Selmore zijn door ons benoemd tot hondelulle van de week. De reden staat in ‘Vincent Breedveld is een ongelofelijke lul en van Bavaria krijg je koppijn ‘. […]
[…] worden voor producten van andere merken dan de merken van de sponsoren, beginnen we nu maar vast: drink Bavaria. Drink Belgisch bier. U begrijpt dat wij dit niet van harte doen, doch uitsluitend voor de goede […]